13 november 2011

kerst 2011

Ook dit jaar toch weer kerstspulletjes gemaakt voor in de winkel, zo weinig tijd gehad om leuke dingen te bedenken omdat er steeds opdrachten kwamen
Nieuwe kerstkaarten gemaakt met oud hout, stempels en een rendier.
De andere in lichtgrijs met een oerhollandse tekst.
Simpele stoere kaarten die ook leuk zijn om zo op te hangen!

kerstkaarten.0 

Schilderijtjes gemaakt in groot en klein.
De grotere zijn 30 x 30 cm en zijn leuk om op te hangen maar ook om op de kast of rek te zetten.
De kleintjes zijn 7 x7cm en leuk voor in de kerstboom, aan een rek, op het toilet, om een fles wijn, mogelijkheden genoeg…

 kerst schilderijtjes2.0

Ook kerstsokken kunnen niet ontbreken, ieder jaar is er weer vraag naar…  soms ongelooflijk hoe vroeg mensen daarmee bezig zijn.
Dit jaar  postzak stof gebruikt en wit linnen.

kerstsokken.. 

Het laarsje van canvas heb ik een beetje aangepast met een andere stempel, label en ster.
Het laarsje is geprint met de tekst uit een engels woordenboek juist op de pagina van “christmas”
wat een leuk effect geeft.
laarsje canvas.. 
Klik op de foto om naar de winkel te gaan.



9 opmerkingen:

Pieternel zei

oooo sorry maar ik kwijl hier gewoon van. Wat super gaaf zeg.

sok groetjes Pieternel

Miranda | Taxx Life Blog zei

GAAF GAAF GAAF!! Ik vind jouw stijl zo mooi, helemaal leuk alles weer!!

Anoniem zei

Het ziet er allemaal weer super leuk uit Heidi!
Enne...het is weer bijna 1 december..."hij" mag weer bijna uit de doos en ik verheug me er nu al enorm op, want ook dit jaar gaan we zeker te weten weer genieten van de prachtige adventskalender!!!!!
groetjes, Erna

Unknown zei

Leuk Heidi!
En je kerstkaart lijkt wel een beetje op de verhuiskaart die je voor ons gemaakt hebt. Ik vind je kerstsokken ook helemaal geweldig

hokje zei

Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest en het ziet er zoals gewoonlijk allemaal weer prachtig uit!

Groeten, Miranda

Denco zei

Wat een mooie spulletjes weer

Elle Puur Basic Interieur zei

Wat ben je toch weer creatief, echt leuke spulletjes!

Elly zei

Hoi Heidi,
Wat een mooie dingen ontwerp je!! Ik ontdek je blog nu pas....
Maar is sprinten op canvas mogelijk met een gewone printer, en is het dan licht- en watervast? Lijm je de stof tijdelijk op papier?
Groetjes, Elly

Unknown zei

oh wat ben je toch goed! Ik wou dat ik het kon... Dit jaar al geslaagd voor erg leuke kaarten (helaas niet zo leuk als die van jou) Hopelijk heb je ze volgend jaar weer dan weet ik het wel ;-)
Heb je misschien nog een leuke tip voor mij?; mijn man wordt het weekend 40 en ik wil ook wel eens creatief voor de dag komen...haha.. Dus mocht je wat weten wat voor mij te doen is dan hoor ik het graag!
Groetjes Karin