21 juni 2011

Special Bag

Alweer een tijdje geleden heb ik  2 communietasjes gemaakt.
Ilona (Tierlantijn )kwam met het idee voor een herinnerings tasje, ze vroeg of ik zoiets kon maken.
Een speciale gebeurtenis samengevat in een tasje van linnen met leuke versiersels en teksten erop.

Het is aardig gelukt…maar het is niet mijn favoriete bezigheid omdat ik er niet erg goed in ben.
Ik zeg altijd; ken je talent!
En daar hoort bij mij het naaimachine niet bij!
Maar alleé…het kan er mee door…het bedenken is dan weer wel een talentje, ik probeer altijd een zo mooi mogelijk ontwerp te bedenken wat ook nog uitvoerbaar is.


 1  
3.3 Een hanger met kraaltjes, stof en een kruisje.

3.10

De hartjes van kalkpapier zijn alweer een tijdje favoriet, ik heb er al een aantal gemaakt
voor huwelijken en verjaardagen.

2 opmerkingen:

Marije zei

Hoi,

Sinds een tijdje volg ik uw website. Ik moet zeggen dat ik uw creaties erg inspirerend vind! Fantastisch! Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke techniek u gebruikt om stempels/tekst op stof te krijgen! Zou u mij uit kunnen leggen wat ik daarvoor nodig heb en hoe het in z'n werk gaat? Dan kan ik het zelf ook een keertje uit gaan proberen!

Groetjes, Marije

liedjepiedje zei

Ik ben hier ook erg benieuwd naar. En inderdaad een prachtige site met geweldige ideeën!