5 april 2009

Letters!

Vandaag een beetje in de tuin aan het rommelen geweest en ik bedacht me ineens dat het wel leuk zou zijn om
een tekst boven de 2 deurtjes te maken.
En ja….wat verf je dan op een toegang die vol met spullen ligt die het aanzien niet waard zijn?

”STORAGE”

Dus snel achter de pc gedoken,de letters op maat gemaakt en uitgeprint.
Overgezet op de plank en geverfd!

P1010042-1

Het verfde slecht want die planken zijn ruw en dan ga je met zo’n klein kwastje
aan de slag maar het is helemaal goed gekomen!
Ik heb ze oud gemaakt zodat je niet van die glimmende letters krijgt
en zo past het heel goed bij die ruwe planken.

  P1010047 1


21 opmerkingen:

Anita zei

Leuk hoor je storage letters en goed strak geschilderd ook!Ik heb toevallig ook 'storage' geschilderd op schuifdeurtjes op zolder, waar je liever ook niet achter wil kijken, ik heb het zelfs 'x-large storage' genoemd!Groetjes,Anita.

Irma zei

Ziet er heel leuk uit, en heel netjes gedaan ook.

Groetjes
Irma

peet zei

Jeeee dat ziet er gaaf uit !
En het is al zo een mooi hoekje !
fijne week
peet

Pien zei

Leuk hoekje en mooie gedaan met die letters.
Ziet er goed uit!

Rumour has it zei

Deze plaatjes geven me echt een strandhuisjes-gevoel in vakantiesfeer! Mooi gedaan weer.

Angelique zei

Wat een heerlijke sfeer heb je gecreëerd!! Mooie kleuren, mooie letters.....

Een sneller kloppend hart zei

dit vind ik hartstikke leuk!

LiLi M. zei

Haaaa bonjour Heidi, zo kom je al lekker in je vakantie sfeer, thuis. En daar werken we natuurlijk naar toe het hele jaar vakantie! Sfeervol! Mooi gedaan!

Corine(THUIS) zei

Goed idee.. en ook goed uitgevoerd!
Het blijft bruisen daar in jou hoofd hè?! Super hoor! Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Dat staat heel leuk Heidi.
En het ziet er goed uit. Wat is dat toch een lekker plekje om te zitten.

groetjes Lia

The Old and the Beautiful zei

En weer kijk ik vol bewondering en lichtelijk jaloers toe. ;-)

Fijne avond nog.
Groetjes,
Gonda

Mayflower zei

Wat leuk die letters en wat heb je dat netjes gedaan, staat heel erg mooi op je buitenkast.
Fijne avond.
Groetjes Mea

Cindy at her Country Home zei

Heidi wat GAAAFFFF en dol op je veranda! Kan ik daar ook gebruik maken als ik een reservering plaats voor de B&B met pasen? Verneem het wel... een lieve lente groet van Cin X

Fabiolablog zei

hola amiga eso es precioso , tienes unas ideas muy buenas te deceo una linda semana faby (:

Fabiolablog zei

ah te escribi en español es muy malo el traductor jejej un abracito

Miss Marple zei

Ik blijf maar steeds helemaal weg zijn van je "veranda"!!!

't Is een droom! Geniet ervan...

LG - Irma

marga zei

Superleuk gedaan!!!
Vind je veranda nog steeds een plaatje.

Unknown zei

Wat ziet het er weer gezellig uit zo met die letters!
Lekker straks kunnen jullie weer fijn genieten van jullie prachtige veranda!
Daar kan ik stiekum wel jaloers op zijn haha.....gezond jaloers dan he.

vosgesparis zei

Ik hoef je niet te vertellen dat ik je letters zeer geslaagd vind;) moi gedaan Ik wens je veel plezier op je mooie veranda en een fijn paasweekend

Bleudelavande zei

Wow what amazing veranda you have! Have a nice day

stephanie zei

cette couleur taupe est superbe. j'adore ce petit coin pleine de douceur et baigné de lumiere.bisous