27 maart 2009

4 awards en getagged!

In een paar dagen heb ik 4 Awards gekregen en ben vandaag Getagged!
Ik wil iedereen bedanken voor de Awards, maar ik ga ze ze niet doorgeven…
Ik vind het leuk dat iedereen langskomt en soms een berichtje achter laat maar om (4x7)28 nieuwe blogs te gaan noemen vind ik een beetje ‘too much’

Kreativ_Blogger_Award_

Wel ga ik de uit de 6e map de 6e foto opzoeken, ook dat vind ik al moeilijk omdat ik duizenden afbeeldingen op m’n pc heb staan op verschillende plaatsen dus ik moet ik een keuze maken en dat is 1 van mijn oudste mappen geworden.
Had ik de map uit ‘mijn afbeeldingen’ genomen dan was het een plaatje geworden van een DVD hoesje, daar lopen we ook niet echt warm voor denk ik…..

Dus nu is het de 6e foto geworden uit de 6e map uit 2002 and the winner is……
SEM, mijn jongste dochter was toen bijna 1 jaar!
Eigenlijk niets bijzonders te vertellen, ze was gewoon een lekker dotje met die grote donkere ogen!
Ze is inmiddels ruim 6 en nog steeds een heerlijk kind!

sem



21 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh, wat een schatje.
En nog gefeliciteerd hoor met de 4 awards, en gelijk heb je, want het is ook niet te doen om deze allemaal weer door te geven, een berichtje is ook al een mooie waardering.
Fijn weekend.
Groetjes Mea

Corine(THUIS) zei

We zijn het er duidelijk allemaal over ééns: je hebt een prachtig inspirerend blog!
En..een plaatje van een dochter!
groeten, Corine(THUIS)

Irma zei

Ooohh wat lief, en die kleine teentjes...
Ik kan me niet meer voorstellen dat Bas, inmiddels 16, zo klein is geweest. Zucht, wat gaat alles toch snel

Fijn weekend en groetjes
Irma

Yvonne zei

ahhh wat een liefie, en wat een leuke kleertjes heeft ze daar aan !
gefeliciteerd met al je awards en tag !!
Gezellig weekend gewenst!
Yvon

lia zei

Nou, daar mag je trots op zijn hoor!
Wat een schatje.
Geniet ervan, de tijd gaat héél snel.
Nog gefeliciteerd met al je award's. Ik moet ook nog mijn 6e foto plaatsen, maar ben net thuis en heb nog een druk weekend voor de boeg.
Jij ook een pr weekend
groetjes Lia

Les Cotrions zei

Congratulations on your awards! You deserve them!!! You've a marvellous baby!!! Compliments!
Have a nice week end!
Hugs
Vale

LiLi M. zei

Hoi Heidi!
Wat een schatje! Ze zit er toch al helemaal in hè? Wat gaat het toch allemaal snel. Wil je ook nog even een compliment geven voor je mooie swapcadeautjes! Mooi gemaakt en mooi gekregen. Fijn weekend!

Welkom zei

Hoi Heidi,
Nou prachtige baby zeg, een dotje!
Van harte met het winnen van al de awards!
Bedankt voor je compliment op mijn schilderij, is erg leuk om te doen.
De klei is van Artista-superlichte,soepele boetseerklei.
Het was nog vrij prijzig € 6,50. Maar erg leuk om mee te werken!
Een heel fijn weekend.
Groetjes Anita

Welkom zei

Ja ik had het gezien, en het is ook iets goedkoper via het net.
Dat is ook mooi meegenomen!
Ene geen dank! laat al het moois maar aan ons zien wat je ermee gaat maken! Ha ha
Groetjes Anita

Bleudelavande zei

Hi, tank you very much to stay on my blog like supporter: WELCOME.I walked on your and it was a pleasure for my eyes!!!Congratulation it is simply fantastic!!!I'll add you among my favourite! See you soon and have a nice week!

Bertina zei

Hoi Heidi, Gefeliciteerd met jouw 4awards, je hebt gelijk dat je ze niet door geeft, is niet meer te doen en het "regent" momenteel awards in blogland. Wat een prachtige foto van jouw dochter, "wat is ze mooi en wat gaat de tijd toch snel"
Groetjes en fijne week Bertina

manon 21 zei

je découvre ton blog ,
il me plait beaucoup.
a bientôt

manon

casa nostra zei

je hebt helemaal gelijk wat die awards betreft! wat een prachtige foto van een prachtige meid.

vosgesparis zei

Ik snap je helemaal hoor, heb zelf ooit in t begin een post geschreven over het awards krijgen en taggen... en dan kom ik weer met dezelfde vraag... waar begin je te tellen met je mapppen ;) Als er weer en nieuwe serie letters komt, mag je de H en de E van me overnemen ;) ze zijn inderdaad erg leuk en ik heb gewoon random iets gepakt omdat mijn eigen letter al op was.

Lieve foto trouwens van je kleine, nu al weer zo groete meid, nog even en ze vliegt de deur uit zoals die van mij.

SAINT ANGE zei

HI HEIDI, I discover your blog today..it's very lovely !!!
congratulations for the awards
I have also a blog :(deuxailes.canalblog.com) and a e-boutik :(chezsaintange.canalblog.com)
youre welcome of course !
friendly from Provence

Siren zei

Hi there! Wow...im very impressed, a totally beautiful blog! I really love all your egs, and the nice pictures that you make...Im looking forward to see more from you! :)

Anita zei

Mooie dochter hoor!En nog van harte met je 4 wel verdiende Awards!Groetjes Anita

I. zei

Ook van mij krijg je een award! Maar laat het maar zo hoor. Anders zit je een hele dag te bloggen ;-)

revesdargile.canalblog zei

aWhat a beautifull baby !! Heidi !!

Kiss

Mo

h.espe zei

Hi
How are you? I am now looking forward to my Easter holiday, hopefully with much sun... :o)

Wish you a very happy Easter!

Hugs

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.