31 december 2008

Meneer Mees



Gisteren zag ik op de blog Blomsterverkstad een appel aan een ijzerdraad en versierd met besjes.
Aangezien het hier in Nederland behoorlijk aan het vriezen is heb ik er ook maar 2 gemaakt om de vogeltjes een beetje te helpen!
Mijn hulp werd direct beloond, een meesje haalde allerlei acrobatische toeren uit om de pinda te bevrijden uit zijn dop!
Geweldig om te zien en vast te leggen op foto, deze foto's zijn van achter het raam gemaakt waar ik op de uitkijk stond om Meneer Mees te begluren!




Het zijn van die allerdaagse kleine dingen wat toch echt momentjes zijn om vol van te genieten!
Voor mij wel....en zo gaan we het nieuwe jaar ook tegemoet, vol plannen en ik hoop ook een goede uitvoering daarvan maar vooral genieten van de kleine momenten uit het leven!

8 opmerkingen:

Rumour has it zei

Prachtige scherpe foto´s (ik gok op een Lumix-camera, haha)!! Die oranje ´bal´ in het midden geeft een leuk effect zo; meneer Mees zal je dankbaar zijn voor dit attente gebaar :)
Een fijne jaarwisseling voor jullie allen, groetjes,
Marjolijn

Anoniem zei

I wish you a Happy new Year
Hugs Tanja

Twa zei

Fijn he, dat je de vogeltjes zo eenvoudig de winter door kan helpen. Bij mij hangt de boom ook vol en er word ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Veel succes met je nieuwe blog en veel geluk en creativiteit in het nieuwe jaar.
Groetjes Antoinette

Jeanette zei

wat kan jij die vogel mooi op de foto krijgen zeg! bij mij was ie al lang gevlogen, sta soms tijden m`n reflex goed te stellen tja daar wachten die vogels niet op he...mooi gemaakt die appel en pinda`s en net wat marjolijn ook zegt, die oranje bal..prachtig!!

Anoniem zei

Douce et Belle année 2009 !
Bises

Bertina zei

Hallo Heidi,
Prachtig gemaakt zeg en zo leuk op de foto gezet! Ik heb hier voor onze schuifpui ook allerlei lekkers voor ze opgehangen, het is zo leuk om ze zo druk bezig te zien!
Ik wens jou en jouw familie een heel gezond, voorspoedig, creatief en inspirerend 2009 toe en we gaan weer lekker verder met bloggen in 2009! (En elkaar bestoken met leuke ideeen)
Groetjes!

Blue Cottage zei

De allerbeste wensen voor 2009.
Heerlijk dat we ook nog kunnen genieten van de kleine aller daagse dingen in deze af en toe wat harde wereld.
Prettig weekend
Gr Cobi

A Box Of Dreams zei

Heb net je blogje ontdekt! Wat een mooie foto's ! Ik heb ook mezenbolltejes hangen en zou er graag wat foto's van willen maar helaas heb ik niet zo'n goed toestelletje en als ik dichterbij ga schrikken de mezen en vliegen op....succes met je blog!